COS
Adaugare la Favorite Already in wishlist
Selectati marimea pentru a adauga produsul la lista Favorite.
PRET JUMBO: 14,99 Lei
CANTITATE:

Fata de Perna Decorativa de Iarna Blana Alba Flori 40x40cm

Cod Jumbo: 1110992

Fete de Perna de Blana 40x40cm

Produs selectat aleatoriu, disponibil in mai multe culori sau modele. Consultați Termeni şi Condiții de returnare a codurilor alese aleatoriu.
CONFORMAREA PRODUSULUI
CERTIFICARE A fost testat pentru substanțe nocive
Selectati marimea pentru a vedea disponibilitatea Disponibil
PRET JUMBO: 14,99 Lei
TVA Inclus in pret:
CONTACTATI MAGAZINUL gaseste cel mai apropiat aici
CANTITATE:
Adaugare in cos!
  • Livrare gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 250 lei

Descriere - Caracteristici

Fata de perna decorativa de iarna, din blana, cu doua fete si fermoar, de culoare alba cu model flori.

Alegeti din gama de culori si modele pentru a schimba decorul spatiului dupa stilul personal!

Alegeti umplutura pentru fata de perna aici

76448
1110992
/images/76448/thiki-maxilariou-gounini-lefki-40x40-cm-list.jpg
Fata de Perna Decorativa de Iarna Blana Alba Flori 40x40cm
3
1110992
19
3
15.09.2014 09:29:12
14.09.2023 11:01:09
0
False
fata-de-perna-decorativa-de-iarna-blana-alba-flori-40x40cm
76448
15.09.2014 09:29:13
23.09.2023 06:29:14
1110992
BROSE
1110992
Fata de Perna Decorativa de Iarna Blana Alba Flori 40x40cm
Descriere - Caracteristici

Fata de perna decorativa de iarna, din blana, cu doua fete si fermoar, de culoare alba cu model flori.

Alegeti din gama de culori si modele pentru a schimba decorul spatiului dupa stilul personal!

Alegeti umplutura pentru fata de perna aici

429489000033 434849000035 457722000038 488566000038
1
11526
0
11526
1
False
True
False
False
False
False
False
0,0009
1
1
76448
20
1110992
True
76448
76448
Articol mare sau voluminos
False
Culoare
Alb
Material Produs
Poliester
Is Highlight
False
CE produs potrivit pentru
False
CE imbracaminte potrivite pentru
False
Disponibilitatea filtrelor
Disponibil pe eshop
Lungime x latime
40x40cm

Cost Livrare

Cost Livrare

Care este taxa de Livrare?

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 250 de lei. Magazinul online Jumbo colaboreaza exclusiv cu firmele de curierat FAN COURIER si DPD.

Pentru comenzile cu valoare mai mica de 250 de lei, costul transportului este de 20lei. Pentru comenzile cu valoare minima de 125 de lei, costul COD (cash on delivery) este de 3 lei.

Returnari

Retur la e-Shop

Ce procedura trebuie sa urmez?

Compania noastra si companiile de transport cu care colaboram depun toate eforturile pentru transportul in siguranta al produselor.  Cu toate acestea, unele produse fragile se pot deteriora.  In acest caz, va rugam sa nu le aruncati si sa urmati procedura de mai jos.  Pentru a va servi cat mai rapid si corect, va recomandam sa verificati produsele, imediat dupa primirea comenzii.

In cazul in care aveti o problema cu unul dintre produsele pe care le-ati primit (defect) sau din comanda dvs. (produs incomplet sau gresit).

Daca doriti sa returnati, sa inlocuiti si sa va retrimitem produsul, trebuie sa ne informati in scris completand toate informatiile necesare si solicitarea dvs. in Formularul de Retur aici, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului (produselor). In cazul expedierii articolelor catre depozitul e-Jumbo, (Soseaua Oltenitei nr 249C, Popesti-Leordeni),trebuie sa existe in pachet o dovada a platii comenzii sau un document care sa indice numarul comenzii dvs., astfel incat sa putem identifica rapid returul dvs.  Este posibila reexpedierea produselor, daca valoarea lor depaseste suma de 49,99 lei. In caz contrar, pentru produse cu valoare mai mica de 49,99 lei, la alegerea dvs., va vom restitui banii in contul bancar indicat sau il putem credita in contul dvs. Personal e-Jumbo(vedeti mai jos).

Creditul dvs din contul e-Jumbo poate fi valorificat numai utilizand adresa de e-mail introdusa si formularul de retur pe care l-ati trimis.  Este obligatoriu sa va autentificati sau sa va inregistrati cu acest e-mail in contul dvs e-Jumbo. Creditul va fi utilizat la  urmatoarea comanda, in care suma (creditata) va fi dedusa automat din suma totala de plata a noii comenzi.  Veti primi un mesaj informativ (email) pentru suma creditata pe contul e-jumbo, suma care va fi disponibila timp de douasprezece (12) luni de la data emiterii.

I) Cerere de retur si inlocuire a produsului defect (urmati procedura de completare a formularului de Retur de mai sus):

Daca produsul ce trebuie returnat si inlocuit, este defect si se refera la piesele de schimb ale produsului (de exemplu, baterie, supapa etc.), atunci, aceste piese vor fi inlocuite si produsul va fi returnat fara nicio taxa suplimentara pentru client.

In general, cererile de retur a produselor defecte sunt examinate pentru a determina si confirma defectul acestora si ulterior se trece la gestionarea si rezolvarea cererii dvs., in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare si a dispozitiilor privind raspunderea vanzatorului si drepturile cumparatorului contractului de vanzare.  De asemenea, in functie de natura produselor, daca acestea sunt supuse unui regim de garantie, se aplica garantiile producatorului (pentru a vedea garantiile apasati aici).

Nu se accepta returul produselor fara defecte (conforme), produse cu ambalaje deteriorate, carti, materiale de ambalare, alimente, baterii si jucarii zburatoare.  De asemenea, nu se returneaza produsele cosmetice & articolele de igiena, cu exceptia ambalajelor securizate / sigilate, dupa verificarea managerului de retur.

II) Dreptul de Retragere (din contractul de vanzare si rambursare a banilor):

Daca doriti sa va retrageti din contractul de vanzare (cu rambursarea banilor), va rugam sa completati formularul Declaratia de Retragere si sa inregistrati toate informatiile necesare solicitate si cererea dvs. specifica (in special pentru dreptul, procedura si formularul de declaratie de retragere vedeti mai jos).  Aveti dreptul sa va retrageti din contractul de vanzare si sa returnati produsul pe care l-ati achizitionat din magazinul nostru online (nejustificat), conform urmatoarei proceduri si in conformitate cu termenii si conditiile specifice:

(a) Pentru a va exercita dreptul, trebuie sa ne informati in scris, sa completati (cu toate informatiile necesare solicitate) si sa ne trimiteti  formularul special Declaratie de retragere  aici  in termen de 14 zile calendaristice, din ziua in care primiti produsul.  Compania va confirma primirea Declaratiei dvs.

b) Prin exercitarea retragerii dvs., trebuie sa returnati produsul imediat, si nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la trimiterea formularului Declaratie de Retragere, (catre depozit e-Jumbo, Soseaua Oltenitei nr 249C, Popesti-Leordeni) Produsul trebuie sa fie exact ca in starea initiala in care l-ati primit, neutilizat, fara deteriorari, rupturi sau modificari, in ambalajul original, cu tot continutul sau si piesele componente, formularele, instructiunile etc.  De asemenea, pentru ca returul sa fie acceptat, acesta trebuie sa fie insotit de copie a bonului de cumparare emis.

(c) Costul returnarii produselor este suportat de catre expeditor - consumatorul care se retrage.

(d) In cazul nerespectarii celor de mai sus, nu vom primi produsele si le vom trimite inapoi pe cheltuiala destinatarului.

(e) In cazul exercitarii dreptului de retragere in conformitate cu cele de mai sus, Compania va proceda fara intarziere nejustificata la rambursarea sumelor platite (valoarea produsului si orice costuri de livrare suportate), nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data trimiterii formularului de declaratie de retragere.  Costurile de livrare nu se ramburseaza in cazul in care Clientul a ales o alta metoda de livrare decat cea mai ieftina metoda standard de livrare oferita de Companie.  Vom efectua rambursarea de mai sus utilizand aceeasi metoda de plata pe care ati utilizat-o pentru tranzactia initiala sau, la alegerea dvs., creditand * aceasta suma in contul dvs. personal e-Jumbo disponibil pentru a fi utilizat in urmatoarele achizitii (vezi imediat mai jos. Nu se vor percepe costuri pentru rambursarea banilor.  Compania are dreptul sa amane rambursarea pana in momentul receptionarii produselor sau pana la furnizarea dovezii expedierii acestora.

Creditul dvs poate fi valorificat numai utilizand adresa de e-mail introdusa si formularul de retur pe care l-ati trimis.  Este obligatoriu sa va autentificati sau sa va inregistrati cu acest e-mail pe e-Jumbo. Acesta este utilizat la urmatoarea comanda, in care suma (returnata) va fi dedusa automat din suma totala de plata a noii comenzi.  Veti primi un mesaj informativ (email) pentru suma creditata pe contul e-jumbo, care va fi valabila timp de douasprezece (12) luni de la data emiterii.

(f) Clientul este responsabil pentru orice reducere a valorii produselor rezultata din manipularea improprie caracteristicilor si functionarii produselor, in perioada de pana la completarea Declaratiei de Retragere.

(g) Retragerea de mai sus nu se aplica produselor cu defecte dovedite sau produselor in care exista o lipsa dovedita a calitatii contractate, care sunt acoperite de garantiile respective (in functie de natura produselor - pentru garantii vezi mai sus) si legislatiei in vigoare.

Returul Codurilor Selectionate Aleatoriu - Diferente de culoare 

Codurile aleatorii reprezinta codurile disponibile de diferite culori sau modele si care poarta marcajul special corespunzator.  Retururile pentru aceste produse sunt acceptate numai daca costurile de livrare ale produsului in depozitele E-JUMBO ROMANIA sunt suportate de dvs. Alternativ, pot fi returnate in magazinele noastre fizice oficiale in zilele de retur a produselor fara defecte (In orice caz, produsele trebuie returnate intacte, in starea in care au fost primite, complete, fara deteriorari, iar ambalajul lor trebuie sa fie complet si in conditie ideala pentru revanzare in magazin).  Consultati programul de retur aici.

Returul produselor e-jumbo in Magazin JUMBO

Consumatorii ce decid sa renunte la un produs achizitionat de pe site-ul e-jumbo.ro, se pot prezenta in orice magazin JUMBO din tara pentru efectuarea returului, care se va realiza cu respectarea stricta a Politicilor de retur afisate in magazin, pe care consumatorul si le insuseste si asuma anterior deciziei de a returna produsul. Produsele achizitionate de pe site-ul e-jumbo.ro, pot fi returnate la un magazin JUMBO, cu conditia ca a) sa nu fie deteriorate, sa nu aiba piese defecte sau ambalaje incomplete) si b) sa existe stoc disponibil al produsului in acest magazin.  Pentru o servire mai buna, va rugam sa contactati magazinul ales (telefoane de contact) inainte de a il vizita pentru a afla despre disponibilitatea produsului.  In cazul in care produsul nu este disponibil, colegii nostri va vor indruma catre magazinul cel mai apropiat de dvs. unde puteti efectua returul.  In cazul unei modificari a pretului produsului pe care doriti sa il returnati, magazinul fizic poate efectua returul in functie de pretul curent al produsului din magazin.  In cele din urma, produsele achizitionate de la e-JUMBO marcate cu "Disponibil numai online" nu pot fi returnate la un magazin, ci doar la magazinul electronic JUMBO, prin inregistrarea formularului de returnare corespunzator, in baza conditiilor de returnare. aici. 

Programul de retur al produselor in Magazine este trecut aici.

Produse cu defecte: Returul produselor defecte este acceptat conform programului Returul Produselor Defecte (vedeti aici).  Daca se constata ca produsul este defect si defectul este din fabricatie, puteti solicita o inlocuire cu acelasi produs (daca este disponibil) sau daca ati pierdut increderea in produs, va puteti retrage din contractul de vanzare.

Produse fara defecte: Returul produselor fara defecte sunt acceptate in conformitate cu politica companiei privind schimbarea produselor fara defecte cu  achizitionarea de produse de aceeasi valoare. In acest caz, produsele trebuie returnate intacte, in conditiile in care au fost primite, complete, fara deteriorari si ambalajul lor trebuie sa fie complet si in conditie ideala pentru revanzare in magazin.

Returnarile nu sunt acceptate la magazinele Jumbo atunci cand a) produsele sunt deteriorate b) parti ale produsului/produselor lipsesc si c) daca ambalajul produsului este incomplet.  In aceste cazuri este obligatoriu sa completati formularul de retur online pe care il veti gasi aici.

Returul Produselor Sezoniere in Magazine

In perioada Sezonului (in timpul in care produsele se afla la vanzare pe rafturile magazinelor), produsele fara defecte (neutilizate si in ambalajul original intact) se schimba numai cu produse din sezonul respectiv (de exemplu: Produse de vara numai cu produse de vara, ghiozdane cu ghiozdane, Costume de carnaval cu costume de carnaval, etc).  Cu toate acestea, daca ati primit un produs de sezon si se constata ca este defect, il puteti returna intr-un timp rezonabil ( 1 luna de la sfarsitul sezonului).

In final, nu se accepta returul produselor Fara defecte (conforme), produse cu ambalaje deschise, carti, materiale de ambalare, alimente, baterii si jucarii zburatoare.  De asemenea, nu se returneaza produsele cosmetice & articole de igiena, cu exceptia ambalajelor securizate / sigilate, dupa verificare de catre managerul de retur.

Dispozitii Finale

Compania isi informeaza utilizatorii cu privire la posibilitatea solutionarii alternative a litigiilor (SAL) care ar putea aparea din contractele de vanzare electronica a produselor sau serviciilor, utilizand entitatile SAL certificate recunoscute, in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare (Directiva 2013/11 /UE).  Aceasta este o metoda de solutionare extrajudiciara a litigiilor consumatorilor.  In acest context, posibilitatea rezolvarii electronice a litigiilor (SAL) cu procesul OnlineDisputeResolution-ODR este prevazuta in intreaga Uniune Europeana, prin intermediul platformei electronice EED, care este un site web interactiv, un punct de serviciu pentru consumatori si furnizori, care cauta solutionarea extrajudiciara a litigiilor cu consumatorii, pentru tranzactii interne si transfrontaliere.

In cazul in care Clientul are o problema cu o achizitie efectuata din magazinul nostru online si se afla in UE, acesta poate utiliza acest site web https://webgate.ec.europa.eu/odr pentru a solutiona litigiul in afara instantei.

Fiecare stat membru al UE desemneaza un punct de contact SAL, care ofera asistenta pentru utilizarea platformei SAL.

In Romania ca punct de contact SAL a fost stabilit: In vederea solutionarii alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamatia Cumparatorului poate fi depusa in scris direct la Directia de Solutionare Alternativa a Litigiilor a Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor la urmatoarele date de contact: adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro

Pentru si mai multe detalii, Cumparatorii pot accesa link-ul afisat in site la sectiunea ANPC – SAL.

In Romania, autoritatea certificata SAL este: Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor.

 

Termenul de Livrare

1. Cum pot afla in ce etapa de livrare se afla comanda mea?

Comanda dvs. se pregateste in ziua urmatoare dupa plasare si imediat ce este livrata catre curierul respectiv, primiti e-mailul „Statusul comenzii” unde se indica Numarul de Livrare (Voucher). In cazul platii cu transfer bancar, va trebui sa confirmam transferul inainte de a continua la colectare produselor si expedierea comenzii.  (Comenzile plasate Sambata si Duminica sunt livrate curierului Luni.)

2. Termenul de Livrare:

Termenul estimat de livrare a comenzilor este valabil incepand cu urmatoarea zi de livrare catre Curier si este de pana la 3 zile lucratoare.

Comenzile noastre sunt livrate de catre curierul / firma de transport respectiva de Luni pana Vineri, intre orele 09:00 – 17:00. Daca doriti un anumit timp de livrare, atunci cand finalizati comanda, ar trebui sa notati in spatiul „Observatii” un interval de 3 ore sau mai mare care va este convenabil (de exemplu, 13.00-16.00).  Angajatul firmei de curierat  va citi comentariile, insa nu putem garanta ca livrarea va fi efectuata in intervalul de timp dorit.  Acest lucru va depinde de itinerarul companiei de curierat.  Daca doriti sa stabiliti o anumita ora sau zi, va trebuie sa contactati firma de curierat.  In acest caz, pot exista costuri suplimentare pentru acest serviciu.

Perioadele de mai sus sunt informative. Termenii de livrare care au fost configurati special pentru comanda dvs. se reflecta in detaliile comenzilor dvs. inainte de a o trimite, dar si in e-mailul informativ pe care il primiti imediat dupa ce ati plasat comanda. 

Compania JUMBO EC.R SRL nu este responsabila pentru orice intarziere in livrarea produselor comandate, care nu se datoreaza culpei sale sau constituie evenimente de forta majora, precum probleme in reteaua rutiera, conditii meteo nefavorabile, greve, etc.

Va propunem…