Intrebari Frecvente

Disponibilitatea produselor

Cum pot obtine informatii despre disponibilitatea produselor de pe site-ul dumneavoastra?

Inregistrare - Anulare - Modificare - Evolutia comenzii

Cum pot afla daca comanda mea a fost inregistrata?
Care este termenul de livrare?
Doresc sa anulez - sa modific comanda mea
Cum pot face modificari la detaliile comenzii mele (de exemplu, adresa/modul de livrare)?
Cum voi cunoaste in ce stadiu de livrare se afla comanda mea?
Cum pot sa ma inregistrez? Cum imi pot gestiona - modifica contul?

Plata - Confirmare de plata

Desi am facut un depozit, de ce nu am primit o confirmare?
Am platit cu cardul de credit - debit, dar nu am primit o confirmare.

Parteneri Courier - Informatii de livrare

Cu ce firme de curierat colaborati?
Care este taxa de livrare?

Returnari - Lipsa produselor

Ce trebuie sa fac daca unul dintre produsele comandate este stricat/defect sau gresit sau daca doresc sa returnez o parte sau toata comanda?
Pot returna produsele dintr-o comanda plasata prin e-shop la un magazin fizic?
Care este programul de returnare a produselor din magazinele fizice Jumbo?

Informatii generale

Cum pot gasi bonul de plata - factura pentru achizitiile mele?
Cat este taxat apelul telefonic catre e-Jumbo?
Am vizitat site-ul E-Jumbo dupa plasarea comenzii si preturile sunt diferite. De ce? Se va modifica suma totala a comenzii mele?
Este posibil ca culorile sa fie diferite?
Livrati comenzi in strainatate?
Doresc sa comand produse fragile fara ca acestea sa se deterioreze. Cum sunt ambalate?
Daca cumpar un produs defect de pe E-JUMBO, il veti repara? Ce garantie au produsele dumneavoastra?
Cat timp vor ramane produsele in Cosul meu?
Cum pot inregistra o comanda cadou?
Pot sa ridic comanda de la magazinul dumneavoastra?
Puteti asambla produsul pe care l-am cumparat?

Reduceri Oferte

Imi puteti face o oferta?